قوانین و مقررات

قوانین صنایع چوب ماهر

 

قوانین مرتبط با فروشگاه:

شایان ذکر است کلیه فرآیندهای فروشگاه صنایع چوب ماهر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد، بنابراین کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.قوانین این فروشگاه به شرح زیر لیست شده اند.

۱-  قیمت های نوشته شده در بخش فروشگاه صنایع چوب ماهر بدون هزینه ارسال پستی می باشد، و هزینه پستی در طی فرآیند خرید به مشتری اعلام  می شود.

۲-امکان خرید آنلاین و پستی برای کاربران عزیز ایجاد شده است و کاربر به اختیار خود مجاز به انتخاب می باشد.

۳-اگر جنس خریداری شده با جنسی که به دست مشتری رسیده است مطابقت نداشته باشد به هزینه ی فروشگاه جنس تعویض و یا کلا هزینه پرداخت شده باید به مشتری عودت شود.

۴-اگر خریدی که انجام داده اید مورد پسند شما واقع نشده باشد می توانید تا ۴۸ ساعت با ما تماس بگیرید و جنس را تعویض و یا پول خود را دریافت کنید. (بازگشت جنس و یا تعویض در صورتی است که از جنس استفاده ای نشده باشد .)

قوانین مرتبط با سایت:

 سایت صنایع چوب ماهر با هدف ارایه کمک و خدمات به همکاران لیزرکار و سی ان سی کار فعالیت می کند. و این سایت پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لازم است تا همکاران عزیز به قوانین صنایع چوب ماهر ارایه شده در ذیل احترام گذاشته و تابع قوانین ومقررات سایت باشند.

۱- تمامی طرح های لیزر و سی ان سی ارایه شده در این سایت از سایت های خارجی جمع آوری و خریداری شده است. و یا توسط طراحان کورل دراو و طراحان آرتکم طراحی شده است. لذا حقوق طرح های ارایه شده تحت قانون کپی رایت جهانی می باشد.

۲- در صورتی که هر گونه نیاز به طرح جدید لیزر و سی ان سی CNC داشته باشید به مدیر سایت اطلاع دهید تا در صورت وجود طرح در آرشیو طرح در سایت آپلود شود. و در صورت لزوم طراحی شود.

۳- هر گونه کپی برداری و استفاده از برند صنایع چوب ماهر و نیز طرح های موجود در سایت تخطی از قوانین صنایع چوب ماهر است و پیگرد قانونی دارد.

۴- انتشار مقالات ارایه شده در سایت صنایع چوب ماهر بدون کسب اجازه از مدیران سایت در سایت های دیگر مجاز نیست.

۵- حتما قبل از تولید در سطح زیاد، نمونه پیش تولید زده شود و طرح تست شود. صنایع چوب ماهر هیچگونه مسیولیتی بابت ضرر و زیان ناشی از تولید و غیره پذیرا نمی باشد. ضمنا در صورت هرگونه ایراد در طرح ها ما را مطلع نمایید تا طرح توسط طراحان سایت اصلاح شود.

۶- پس از توافق و تایید نمونه اولیه و پیش از تولید حتما نمونه قرارداد تنظیم می شود و مبلغ پیش پرداخت مشخص می گردد تا تولید اجرا شود. برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

۷- آدرس ایمیل های شخصی به هیچ عنوان نشان داده نمی شود. و کاملا خصوصی باقی می ماند.

۸- برای خرید دستگاه برش و حکاکی لیزر ، دستگاه سی ان سی ، دستگاه دورکن ، دستگاه وکیوم و نیز پک های آموزش طراحی کورل دراو وآموزش آرتکم به صورت تلفنی و تلگرامی با مدیر فروش سایت مهندس عبدی در تماس باشید.

۹- ساعت پاسخگویی مدیران سایت صنایع چوب ماهر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی از طریق تلگرام و تلفنی می باشد. که می توانید با مدیران سایت در ارتباط باشد.