درب کابینت ممبران آشپزخانه وکیوم ماهر- درب ممبران کابینت آشپزخانه - قیمت کابینت ممبران سفید صدفی - سفید طلایی - بهترین رنگ کابینت ممبران
جزیره کابینت آشپزخانه

جزیره کابینت ممبران آشپزخانه

جزیره کابینت ممبران آشپزخانه

همان طور که از اصطلاح جزیره پیداست جزیره کابینت ممبران آشپزخانه، پیشخوانی از کابینت ها است که به صورت مستقل و بدون اتصال به دیوار در وسط فضا قرار دارد و وظیفه ی جدا کردن آشپزخانه با محیط منزل و هال را دارد. جزیره کابینت ممبران آشپزخانه برای مقاصد مختلف ساخته میشوند. این کابینت ها علاوه بر داشتن لنگر بصری در فضا، به افزایش قابلیت و کارایی آشپزخانه نیز کمک می کنند.

کاربرد کابینت جزیره

کاربرد کابینت جزیره

کاربرد کابینت جزیره

از کابینت جزیره می توان به عنوان ناهار خوری استفاده کرد. همچنین می توان با قرار دادن سینک ظرفشویی و یا اجاق گاز به بهبود فضای آشپزخانه کمک فراوانی کرد. عوامل مختلفی وجود دارد که می توانید با در نظر گرفتن آنها تصمیم بگیرید که از جزیره کابینت ممبران آشپزخانه چه استفاده ای نمایید. و از آنجایی که یک جزیره حجم قابل توجهی از فضای زمین را به خود اختصاص می دهد، ارزش آن را دارد که با تفکر و صرف زمان بهترین تصمیم را گرفت. هنگامی که شما با طراح آشپزخانه خود مشورت می کنید، مهم است که با دقت در مورد چگونگی استفاده از جزیره آشپزخانه و انتخاب گزینه های طراحی مناسب بهترین طرح را برای زندگی در آشپزخانه خود انتخاب کنید.

با ایجاد طرحهای جدید و شیک در جزیره کابینت آشپزخانه کلاسیک فضای منزل را متحول کرد. کابینت جزیره متحرک از دیگر ایده های کاربردی برای فضاهای کوچک و بزرگ و چندکاره کردن کابینت جزیره است. جزیره جلوی آشپزخانه در اشکال و مدلهای مختلف طراحی و اجرا می شود.

از دیگر استفاده های متنوع جزیره میتوان موارد زیر را نام برد:

  • آماده سازی غذا
  • نشستن در اطراف جزیره را به نگه داشتن شرکت طبخ
  • غذا خوردن
  • مشق شب
  • خواندن روزنامه یا کار با لپ تاپ
  • ذخیره سازی اضافی
استاندارد جزیره آشپزخانه

استاندارد جزیره آشپزخانه

استاندارد جزیره آشپزخانه

استاندارد ارتفاع جزیره آشپزخانه بین ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر است که با چیدن صندلی های متناسب با ارتفاع جزیره یک میز غذاخوری شیک با حفظ فضای منزل-بالاخص در منازلی که آشپزخانه کوچک دارند- ایجاد کرد.

یک راهکار خوب برای آشپزخانه های محصور این است که جزیره را در مرکز اتاق قرار دهید. به این ترتیب از هر طرف به همان اندازه قابل دسترسی است و مانع از عبور و مرور نخواهد بود. با این وجود ممکن است این چینش برای تمام آشپزخانه ها مناسب نباشد. اندازه و شکل کابینت جزیره  آشپزخانه نیز توسط طرح اتاق تعیین می شود؛ اجازه دهید حداقل ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر بین محیط جزیره و کابینت های اطراف آن در آشپزخانه فاصله باشد تا فضای کافی برای حرکت در اطراف وجود دارد.

محبوبیت کابینت جزیره ای مدرن

محبوبیت کابینت جزیره ای مدرن

محبوبیت کابینت جزیره ای مدرن

از زمان ابداع جزیره کابینت ممبران آشپزخانه توسط معماران هر روز به تعداد علاقه مندان این سبک از طراحی دکوراسیون آشپزخانه افزوده می شود. و امروزه معماران جدیدترین طرح های ممبران کابینت آشپزخانه را به علاقه مندان و مردم عرضه می کنند.

معرفی مجموعه صنایع چوب ماهر

صنایع چوب ماهر با گلچین کردن بهترین طراحان سعی در ارایه بهترین نمای موجود و مورد پسند شما مشتری گرامی از آشپزخانه ایده آل شما است. طیف گسترده طراحان همکار با صنایع چوب ماهر تیم قدرتمندی از طراحی را به مجموعه ما بخشیده است. تیم بعدی مجموعه خدمتگزار صنایع چوب ماهر کابینت کاران ماهر و حرفه ای است که بهترین ها در حرفه خود هستند. برای ارایه و اجرای طرح های دلخواه شما سی ان سی کاران این مجموعه که به جرات می توان گفت بهترین و برگ برنده مجموعه ما هستند و با بهترین کیفیت و دقت طرح های مجازی را به واقعیت تبدیل می کنند. و در نهایت وکیوم کاران با سلیقه و حوصله محصول نهایی و شیک را تحویل مشتری می نمایند. و در نهایت استفاده از دستگاههای به روز و قدرتمند برند معتبر داجکو کمک حال متخصصان ما در ارایه کار با کیفیت درب کابینت ممبران آشپزخانه هستند.

صنایع چوب ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر با در اختیار داشتن بهترین ها در صنعت چوب آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه را دارد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تهران شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان ۲۴ خیابان فیروز خ اشکان پلاک ۱۲- مجموعه تولید درب کابینت ممبران آشپزخانه صنایع چوب ماهر

عبدی ۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *