درب کابینت ممبران آشپزخانه وکیوم ماهر- درب ممبران کابینت آشپزخانه - قیمت کابینت ممبران سفید صدفی - سفید طلایی - بهترین رنگ کابینت ممبران

کابینت ممبران آشپزخانه ایرانی

کابینت ممبران آشپزخانه ایرانی جزو مدلهای پر طرفدار و لاکچری کابینت های آشپزخانه است. آنچه که کابینت ممبران را از دیگر انواع کابینت متمایز می کند طراحی منحصر بفرد دکوراسیون آشپزخانه بالاخص جزیره کابینت و استفاده از تاج و پاخور و زیر چراغی و باالاخره دربهای کابینت ماشین کاری شده و ساخت سفارشی ملزومات دکوراسیون آشپزخانه است. از دیگر ویژگیهای منحصر بفرد کابینت ممبران انتخاب رنگ کابینتها توسط خود او است. انتخاب کابینت کار استاد و مسلط به علم روز بسیار مهم است تا شما از کار انجام شده احساس رضایت کنید.

درب کابینت ممبران

فرآیند تولید

ابتدا کابینت کار از محل بازدید می کند. و نقشه آشپزخانه را بررسی می کند سپس با در نظر گرفتن نظرات و خواسته های مالک و مشتری در مورد نوع دیزاین داخلی و برآورد هزینه اولیه را انجام می دهد. در گام بعدی نقشه سه بعدی در نرم افزار تری دی مکس توسط طراح دکوراسیون داخلی طراحی می شود تا مشتری آسودگی خاطر از نقشه و دید دقیق از کار انجام شده پیدا کند. همچنین مشتری اقدام به انتخاب نوع سرستون ها و گل ها می کند.

پس از تایید مشتری از طرح نرم افزاری در گام بعد ابعاد دربهای کابینت، تاج، پاخور، زیر چراغی و ستون ها دست می آیند. از اینجا به بعد در ارایه کار با کیفیت بسیار مهم است. دربهای کابینت ممبران از ورقهای ام دی اف یکرو سفید تولید می شوند. طریقه آماده سازی درب کابینت ممبران به این صورت است که بر روی ورقهای تکرو با دستگاه سی انسی ماشینکاری می شود. در ادامه قطعات ام دی اف ماشین کاری شده تمیز و سنباده زده می شود. پس از پاشش چسب بر روی دربهای خام، روکش پی وی سی بر روی قطعات به وسیله دستگاه وکیوم چسبانده می شود. در انتها قطعات بسته بندی شده و به محل نصب ارسال می شوند.

کابینت اشپزخانه

کابینت اشپزخانه

شرطها و شروطها

کابینت ممبران بی شک جذاب ترین نوع کابینت است البته به شرطها و شروطها. از شروط بسیار مهم در این کار تولید دربهای کابینت ممبران در شرکت و کارگاه مطمین است. چرا که نوع ام دی اف و چسب مورد استفاده مرغوب، روکش پی وی سی مرغوب با ضخامت مناسب و نیز نوع ماشین کاری بسیار در دوام و ماندگاری کار همچنین کیفیت کار تاثیر گذار است. و در نهایت دید شما را نسبت به ممبران تعیین خواهد کرد. پس خواهشا در این سبک کار دنبال قیمت پایین و ارزانی نباشید بلکه به دنبال قیمت مناسب و شرکت مطمئن باشید.

بهترین قیمت کابینت ممبران آشپزخانه

قیمت کابینت ممبران

برای فهمیدن قیمت درست حتما از چند کابینت کار خبره و مطمین دعوت کنید تا قیمت تمام شده را برای شما در بیاورند. خیلی به دنبال قیمت متری نباشید چراکه کسی که متری پایین می گوید جای دیگه جبران می کند. البته برای اطلاع شما باید عرض کنم که قیمت این کابینت با توجه به نوسان بازار در حال حاضر در حدود متری ۱٫۸ تا ۲٫۲ میلیون تومان می باشد. البته نوع طرح و خواسته های مشتری در قیمت موثر است.

قیمت کابینت ممبران

صنایع چوب ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر با در اختیار داشتن بهترین ها در صنعت چوب آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه را دارد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تهران شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان ۲۴ خیابان فیروز خ اشکان پلاک ۱۲- مجموعه تولید درب کابینت ممبران آشپزخانه صنایع چوب ماهر

عبدی ۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *