کابینت ممبران سفید

کابینت های ممبران سفید نماینگر طیف گسترده ای از انواع آشپزخانه ها هستند: آنها به آشپزخانه شما ظاهری از مدرنیته جذاب و یا ارزانی کسل کننده را می دهند.

برخی از مزایای کابینت ممبران سفید:

خنثی: یک بوم خنثی برای وسایل جالب و رنگی برای کابینت است. از آنجا که رنگ سفید آشپزخانه را تحت الشعاع قرار نمی دهند ، به شما اجازه دارید تا فضای دیگری را به روش های دیگر چیدمان کنید- نظیر صفحه کابینت های رنگی و جالب.

احساس بهداشتی: رنگ سفید از رنگ مشگی بهداشتی تر نیست. اما انتخاب رنگ سفید از نظر روانشناختی احساس بهداشتی را منتقل می کند.

هزینه های کنترل: کابینت های سفید ام دی اف ساده و هایگلاس و ممبران به ترتیب نسبت به چوب ارزان هستند. نقاشی کابینت های آشپزخانه حتی ارزان تر است.

یکی از راههای اصلی برای داشت کابینت آشپزخانه سفید استفاده از کابینت وکیوم سفید است:

کابینت ممبران سفید

اگر ممبران برای هر چیزی که اختراع شده باشد ، ظاهراً با هدف ایجاد کابینت آشپزخانه سفید ، اختراع شده است. ممبران یک پوشش ملامین بسیار نازک است که به ماده اصلی ام دی اف نماهای کابینت های آشپزخانه چسبیده است.

ممبران دو هدف دارد:
– اجزای تشکیل دهنده ام دی اف را می پوشاند زیرا ام دی اف خام نمی تواند هر نوع رطوبت را تحمل کند. حتی مقادیر کمی رطوبت باعث می شود که اجزای mdf خام بدون روکش متورم شوند ، تاب بردارد و در نهایت از هم بپاشند.
– به شما یک پوشش رنگی مداوم می بخشد. از آنجا که سطح ام دی اف متخلخل است ، به خوبی رنگ نمی گیرد. کشیدن روکش روی ام دی اف بهترین راه برای پوشاندن آن است.

توجه داشته باشید که بخاطر روکش شدن pvc بر روی ام دی اف خام شما نمی توانید آن را نقاشی کنید ، نمیتوان آن را وصله زد. بنابراین اصلی ترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که از خراش دادن هر چه تمام روکش ممبران جلوگیری کنید. از طرف مثبت ، کابینت های آشپزخانه سفید که از جنس ممبران پوشیده شده اند نسبت به چوب به وفور در دسترس و ارزان هستند.

البته توجه داشته باشید با توجه به گسترش روز افزون ممبران و افزایش اقبال عمومی در ایران و شرق جهان ، طیف گسترده ای از انواع رنگ سفید ترکیبی نظیر کابینت ممبران سفید طلایی براق ، کابینت سفید قهوه ای کابینت سفید نقره ای می توان کاملا از سادگی رنگ سفید چشم پوشی کرد ، در عین حال مزایای رنگ سفید را داشت.

خرید کابینت ممبران

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و خرید کابینت ممبران آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس برای قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت ممبران آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ سعید عبدی

۰۹۲۲۷۴۰۴۲۵۳ احسان عبدی

۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸ تلفن مجموعه ماهر

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید