در درب های کابینت ماهر ما هر دو نوع درب کابینت هایگلاس و درب کابینت ممبران را پیشنهاد می دهیم. بسته به نوعي که از آن استفاده می کنيد ، نوع مراقبت و نگهداری از آن متفاوت است.

نکات مفید مراقبت از کابینت ممبران

درهای کابینت ممبران با روکش pvc 100٪ انعطاف پذیر ساخته شده است که بر روی MDF ام دی اف خام روکش می شود. محصول کامل شده دارای یک سطح صاف و بادوام است که در برابر خراش بهتر از سطوح رنگ شده مقاومت می کند. بر خلاف کابینت های چوبی ، کابینت های ممبران نیازی به پوشش محافظ ندارند ، که باعث می شود آنها از ملزومات نگهداری کمتری برخوردار باشند.

نه گرما نه آب

یکی از بزرگترین راهنمایی در مراقبت از کابینت ممبران این است که برای محافظت در برابر آسیب گرما و آب. هرگز شعله وگرمای زیاد را در زیر کابینت های ممبران خود قرار ندهید. گرمای بیش از حد می تواند باعث شود به مرور روکش از ام دی اف جدا شود. علاوه بر این ، هنگام تمیز کردن کابینت های ممبران، هرگز با آب شیر مستقیم شست وشو ندهید. اینکار حتی می تواند منجر به معوج شدن کابینت منزلتان شود.

کابینت ممبران ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و خرید کابینت ممبران آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس برای قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت ممبران آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ سعید عبدی

۰۹۲۲۷۴۰۴۲۵۳ احسان عبدی

۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸ تلفن مجموعه ماهر

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.