تولید و فروش کابینت آماده ممبران پیش ساخته 3 متری و 5 متری

تعداد کمی از مصالح ساختمانی در خانه همان نظیر کابینت های ممبران ام دی افMDF انسان را به وجد می آورند. کابینت های ممبران مزایای بارز بسیاری دارند. تمیز کردن آسان ، قیمت ارزان برای خرید در مقایسه با چوب و رنگ، کابینت های ممبران مدتهاست که جزء اصلی و با صرفه ی اقتصادی بالا برای استفاده در آپارتمانها ، منازل و حتی کارگاهها و مغازه ها محسوب می شوند.

ممبران چیست

ممبران نام فریبنده ای است. این ماده غشایی نیست. در واقع ، یک لایه نازک از روکش pvc است که با فشار وکیوم بر روی ام دی اف mdf ماشینکاری شده درب های کابینت و نماهای کشو ساخته می شود.

جایگزین رنگ

MDF به تنهایی ماده کافی برای نماهای درب و کشو نیست. به راحتی تراشیده می شود ، هنگام قرار گرفتن در معرض آب متورم می شود و به خوبی رنگ نمی گیرد. به همین دلیل ، MDF به یک پوشش محافظ جامد و مایع (رنگ) نیاز ندارد. روکش PVC از آنجا که به خوبی به MDF می چسبد ، این مسایل را به راحتی حل می کند.

چکونه ساخته می شود؟

کابینت های ممبران با فشار خلا زیاد ساخته می شوند. درهای کابینت و پایه های کشو تحت فشار وکیوم قرار می گیرد. یک لایه انعطاف پذیر از روکش pvc در بالای آن گذاشته شده است. بالا بسته است ، سپس هوا از محفظه بیرون می رود. فشار بالا و چسب در قسمت پایین روکش pvc را به سطح mdf می چسباند.

نقاط قوت

غیر متخلخل: ممبران در تمام صورت سطح یکپارچه است. یک محصول پلاستیکی است ، صاف و کاملا غیر متخلخل است. آب تاثیری روی ممبران ندارد.
تمیز کردن آسان: بیشتر لکه ها به روکش ممبران غیرقابل نفوذ است و به راحتی پاک می شود.
ارزان: کابینت های ممبران به تولید کنندگان کمک می کنند تا کالایی با صرفه تر را به بازار عرضه کنند که این امر می تواند منجر به هزینه های کمتری برای مصرف کننده شود.
قوام رنگ: رنگ صاف و مداوم یکی از خصوصیات بارز کابینت های حرارتی است زیرا رنگ به خود روکش”پخته” شده است.

نقاط ضعف

ورقه شدن: حرارت شدید گرمایی می تواند به کابینت ممبران آسیب بزند. مجدداً ، لبه ها به عنوان منطقه خطر برای این نوع آسیب دیده اند. البته سپر حرارتی که یک قطعه فلزی است از کابینت ها در موقعیتهای با گرمای بالا محافظت می کند. توجه کنید که این مورد با وجود استفاده از مواد اولیه نامرغوب بشدت تهدید کننده است.
مساله عدم روکش کردن دوباره : کابینت های MDF با روکش pvc نمی توانند نقاشی شوند. آنها به طور بالقوه می توانند از طریق یک پرس روکش pvc دیگر منتقل شوند ، اما هزینه آن بسیار زیاد است. بهترین شرط خرید درها و نماهای ممبران کاملاً جدید روکش pvc کابینت است.
مسائل بهداشتی: MDF های قدیمی ممکن است حاوی فرمالدئید باشد. با این حال ، به دلیل اقدامات داوطلبانه صنعت و قوانینی مانند استاندارد فرمالدئید برای مصالح کامپوزیت های چوبی ، ممکن است این مورد در مورد کابینت های ممبرانMDF جدیدتر وجود نداشته باشد.

تولید کنندگان

در کشورمان ایران با توجه به هزینه سرم سام آور کابینت چوبی، لوکس ترین کابینت با صرفه اقتصادی بالاست. به همین دلیل تقریبا تمام تولید کنندگان عمده کابینت، کابینت های ممبران روکش pvc را ارائه می دهند.

نظر طراحان و سازندگان

بسیاری از صاحبان خانه گزارش می دهند که دارای کابینت های ممبران تا ده سال بدون هیچ مشکلی – حتی خرد کردن و لایه برداری هستند. تهیه کنندگان کابینت خاطرنشان می کنند که ممبران یک ماده ضد آب است که به راحتی از بین نمی رود. به گفته آنها ، با مراقبت کافی ، کابینت های ممبران می توانند سالها به خوبی به صاحب خانه خدمت کنند.

ترجمه شده از سایت The Spruce

خرید کابینت ممبران

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و خرید کابینت ممبران آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس برای قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت ممبران آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ سعید عبدی

۰۹۲۲۷۴۰۴۲۵۳ احسان عبدی

۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸ تلفن مجموعه ماهر

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *