معایب کابینت ممبران کابینت ممبران سفید

مزایا و معایب کابینت ممبران آشپزخانه

پیش از توضیح درباره مزایا و معایب کابینت ممبران آشپزخانه به معرفی کابینت ممبران می پردازیم.

کابینت های ممبران با استفاده از یک روکش پلاستیکی مانند انعطاف پذیر ساخته می شوند که با گرم کردن روکش pvc و قالب گیری آن روی صفحات ام دی اف (MDF) ماشین کاری شده با دستگاه سی انسی تولید می شود. در نتیجه یک درب کابینت با سطح صاف است که در برابر خراش و تراشیدن بیشتر از سطوح رنگ شده مقاومت می کند. اینکه کابینت های ممبران مناسب برای منزل شما باشد یا خیر ، به نیاز شما بستگی دارد ، زیرا در حالی که آنها چندین ویژگی جذاب دارند ، اما اشکالاتی نیز دارند.

نگهداری آسان و کم هزینه

به دلیل مراقبت و نگهداری آسان ، اغلب صاحبان خانه به کابینت های ممبران جذب شوند. سطح روکش pvc در برابر لکه ها مقاومت می کند و به راحتی از بین می رود. باقیمانده های سفت و سخت مانند گریس را می توان با یک پاک کننده ملایم همه کاره حذف کرد. بر خلاف کابینت های چوبی ، ممبران یا وکیوم به پوشش های محافظتی احتیاج ندارد ، که باعث می شود آنها از هزینه نگهداری کمتری برخوردار باشند. همچنین آنها به دلیل رطوبت زیاد تراشه یا ترک نخواهند داشت ، مگر اینکه روکش لمینت آسیب ببیند.

طراحی و رنگ بندی متنوع

مهمترین مزیت در انتخاب کابینت های ممبران ، طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و طرح در آنها است. سطح روکش این کابینت ها ممکن است در قالب ها و شکل های مختلفی قالب بندی شده باشد که به شما امکان می دهد یک کابینت تخت ابتدایی یا یکی با طرح تزئین شده را انتخاب کنید ، و شما می توانید گزینه های مات یا براق را داشته باشید. کابینت های ممبران معمولاً در رنگهای مختلفی از سفید اصلی تا سایه های رنگی مانند قرمز موجود هستند.

مقاومت گرمایی

در حالی که بسیاری از دارندگان خانه کابینت های ممبران را در آشپزخانه خود نصب می کنند ، اما از معایب کابینت ممبران میتوان به ضعیف بودن ام دی اف در مقایسه با چوب نسبت به حرارت اشاره کرد. به این معنی که اگر آنها خیلی نزدیک به منبع گرما ، مانند اجاق گاز شما نصب شود ، ممکن است روکش از هسته mdf جدا شود. با این وجود میتوان ، با نصب سپرهای حرارتی ، که در اصل نوارهای فلزی هستند ، بین کابینت ها و منبع گرما این نقیصه را برطرف کرد. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت و چسب آلمانی هنکل و کلایبریت یا جوات به طور کامل این نقیصه برطرف می شود.

مقاومت در برابر رطوبت

کابینت های ممران به دلیل مقاومت عالی در برابر رطوبت ، به عنوان کابینت آشپزخانه و حمام دارای ارزش بسیاری می باشند. اما ، در حالی که آنها در مقابل رطوبت بهتر از سایر مواد ، مانند MDF ساده و چوب مقاومت می کنند ، آنها کاملاً ضد آب نیستند. اگر پوشش لمینت آسیب دیده باشد و آب به درون هسته فرو رود ، کابینت می تواند به صورت برگشت ناپذیر آسیب ببیند.

هزینه نصب و تعمیرات

از آنجا که کابینت های ممبران شامل ام دی اف mdf ماشین کاری شده و روکش شده هستند ، نسبت به کابینت های چوبی سنتی کمی سنگین تر هستند. این امر نصب آنها را دشوارتر می کند. بهتر است کابینت های ممبران توسط یک متخصص نصب شود و این می تواند به کل هزینه اضافه کند. کابینت های چوبی به راحتی اصلاح می شوند تا ترک ها ، شکاف ها و خراش ها را از بین ببرند ، اما پس از آسیب رسیدن به روکش وکیوم ممبران ،درب کابینت قابل تعمیر نیست. وباید در مورد نظر تعویض گردد.

ترجمه شده از سایت راهنمایی های خانه
https://homeguides.sfgate.com/pros-cons-thermofoil-cabinets-91292.html

برای اطمینان از اینکه آشپزخانه شما زیبا و شیک ساخته می شود. همین امروز با مجموعه صنایع چوب ماهر تماس بگیرید.

صنایع چوب ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس برای قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت ممبران آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ سعید عبدی

۰۹۲۲۷۴۰۴۲۵۳ احسان عبدی

۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸ تلفن مجموعه ماهر

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *