تعویض درب کابینت و تبدیل کابینت ساده به کابینت ممبران آشپزخانه

به دلایلی ، کابینت های ممبران آشپزخانه در میان مردم خوب معرفی نشده است. از این دلایل میتوان به افراد سود جویی اشاره کرد که به خاطر سود بیشتر و پایین آوردن قیمت تمام شده از مواد اولیه ارزان قیمت بالاخص چسب نامرغوب استفاده می کنند که منجر به پایین آمدن اعتماد مردم شده است. اما آیا کابینت های ممبران واقعا نسبت به کابینت های چوبی نامرغوب تر هستند؟ پاسخ روشن است، به هیچ وجه. در حقیقت ، کابینت های ممبران می توانند انتخاب بهتری نسبت به چوب برای نصب در آشپزخانه هم از لحاظ قیمتی هم از لحاظ سبکی و زیبایی باشد. مقاله امروز تمام آنچه را که باید درباره کابینت های ممبران بدانید به شما می دهد.

laminate-cabinet-doors

کابینت ممبران

کابینت های وکیوم با استفاده از یک روکش نازک pvc که به سطوح بیرونی درب کابینت توسط دستگاه وکیوم چسبانده می شود تولید می شوند ، در حالی که در قسمت داخلی و اصطلاحا مغز درب کابینت از مواد ام دی اف که نسبت به چوب و روکش چوب ارزان تر است استفاده می شود. انواع مختلفی از روکش وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد کابینت های ممبران با طرح های مختلف استفاده کرد.

از آنجا که درب های کابینت وکیوم را می توان به راحتی روی باکس کابینت نصب کرد و پروسه تولید سریعتری دارد، کاندیدای مناسبی برای جایگزینی کابینت چوبی هستند.

laminate cabinet doors vs. wood cabinet doors

زمانی بود که گزینه های زیادی برای طراحی کابینت آشپزخانه وجود نداشت. اما اکنون ، کابینت های ممبران در رنگ ها ، بافت ها و طرحهای متنوعی عرضه می شوند. آنها حتی دربافت و طرح و رگه های چوبی نیز موجود هستند تا به کابینت های شما احساس واقعی چوب طبیعی بدهند. آنها طول عمر زیادی دوام می آورند ، و می توانند به راحتی رنگ آمیزی شوند.

قیمت کابینت ممبران

صنایع چوب ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس چهت قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت ممبران آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ مهندس عبدی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *