مطمینا موافقید که کابینت آشپزخانه، اساسی ترین مؤلفه هر آشپزخانه است. گفته می شود ، کابینت همان چیزی است که به
آشپزخانه زیبایی می بخشد و به شخصیت آشپزخانه شما را تعیین می کند. انواع مختلفی از کابینتها مانند هایگلاس ممبران ، ام دی اف ساده، فلزی و موارد دیگر در بازار وجود دارد.

هایگلاس و ممبران از محبوب ترین گزینه ها هستند ، اما از نظر زیبایی شناسی ، دوام و قیمت گذاری متفاوت هستند. به همین دلیل همه شما باید در مورد هر دو گزینه اطلاعات کسب کنید تا به شما در تصمیم گیری در مورد آشپزخانه خود کمک کند!

نمای پایانی هایگلاس چیست؟

finish for kitchen cabinets

در پایان کار کابینت های هایگلاس به مثابه یک لاک ، اکریلیک و شیشه مانند انعکاسی است که ظاهر کاملاً صافی به کابینت ها میدهد. این نوع در طیف گسترده ای از رنگ موجود است و کابینت های آشپزخانه شما براق براق خواهد بود.

نمای پایانی ممبران چیست؟

ستون و سرستون کابینت آشپزخانه ممبران ماهر قیمت کابینت ممبران

کابینت های وکیوم با استفاده از یک روکش نازک pvc که به سطوح بیرونی درب کابینت توسط دستگاه وکیوم چسبانده می شود تولید می شوند ، در حالی که در قسمت داخلی و اصطلاحا مغز درب کابینت از مواد ام دی اف که نسبت به چوب و روکش چوب ارزان تر است استفاده می شود. انواع مختلفی از روکش وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد کابینت های ممبران با طرح های مختلف استفاده کرد.
در انتهای کار کابینت ممبران شما با یک آشپزخانه متفاوت و لوکس مواجه خواهید شد. چرا که گستره طرح- رنگ زیاد باعث پوشش هر نوع سلیقه ای خواهد شد.

مزایا و معایب کابینت های هایگلاس و ممبران

براقی و درخشانی

  • یک گزینه بسیار عالی و براق : هایگلاس گزینه ای مناسب برای آشپزخانه های سطح بالا است. این کابینت می تواند فضای بصری و جذابی را به دلیل براقی به آشپزخانه شما اضافه کند.
  • البته ممبران براق نیز در دسترس هست، اما به اندازه یک کابینت هایگلاس بازتابی ندارند. در نتیجه ، در نگاه کلی براقیت کمتری دارد و شما را کمتر مجذوب می کند.

رنگ و تنوع

  • کابینت ام دی اف هایگلاس در طیف گسترده ای از رنگ های جذاب براق موجود است که سال ها رنگ و روشنایی آنها را حفظ می کند.
  • با این حال ، تنوع موجود در کابینت ممبران های بسیار بیشتر است و شامل براق مات ، براق ، و هایگلاس فوق براق است. جدا از رنگ های فانتزی ، کابینت وکیوم ممبران در بافت های مختلفی از جمله بافت چوب نیز موجود است.

تعمیر و نگهداری و دوام:

  • کابینت هایگلاس مقاوم در برابر خراش، با گذشت زمان، لکه دار ، ورقه ورقه و کم رنگ نمی شود. آنها ظاهر صاف و براق خود را حفظ می کنند. با این حال ، این بدان معنی است که علائم اثر انگشت ، خاک و لکه ها بیشتر دیده می شوند و نیاز به تمیز کردن منظم دارند.
  • کابینت ممبران نسبت به های گلاس نسبتاً سخت تر و بادوام تر هستند. ممبران ها همچنین در برابر رطوبت و در برابر حرارت مقاوم هستند و از نظر خاصیت ضد باکتری قابل درمان هستند البته به شرطها و شروطها که عبارتند از استفاده از متریال مناسب – ام دی اف سواترا یا واناچا و یا چامسون روکش کره ای و چسب آلمانی تاکید میکنم فقط چسب آلمانی.

هزینه

  • کابینت های هایگلاس علی رغم جذابیت زیبایی شناختی و تمیز کردن راحت آن ، از قیمت نسبتا پایینتری برخوردار هستند.
  • کابینت ممبران به دلیل تنوع و پروسه تولید گران کابینت آشپزخانه ای را با هزینه نسبتا بالاتری از هایگلاس در اختیار مردم می گذارد. البته توجه داشته باشید که درب کابینت ممبران را فقط از شرکتهای معتبر تهیه کنید و سود جویان را همراهی نکنید.

صنایع چوب ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس برای قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت ممبران آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ مهندس عبدی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *