مزایا و معایب کابینت هایگلاس

رویای عاشقان معاصر – کابینتهای آشپزخانه هایگلاس شفاف و براق. کابینت هایگلاس آشپزخانه انتخاب های بسیاری از مالکان و خانم های خانه دار است ، کابینت هایگلاس دارای روکش تمیز و براق است که ظرافت و زیبایی خاصی را به طراحی کابینت و آشپزخانه می بخشد. در ادامه مزایا و معایب کابینت هایگلاس را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

نمای پایانی کابینت هایگلاس چیست؟

به نظر می رسد کابینت هایگلاس با درخشش بالا به همان اندازه محبوب است که اولین بار به بازار عرضه شده بود. این بیشتر از یک آشپزخانه به سبک سنتی با نماهای کابینت مسطح مناسب است.

درهای کابینت هایگلاس دارای یک درخشش براق است که منعکس کننده نور است و این یکی از دلایل اصلی است که آشپزخانه های براق به خصوص آشپزخانه های براق سفید بسیار محبوب هستند.

High Gloss Kitchen Cabinets Pros and Cons

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

مزایای کابینت هایگلاس

بازتاب نور از نماهای ها کابینت هایگلاس، به شما کمک می کند تا فضای آشپزخانه شما بزرگتر و بازتر از آنچه در واقع وجود دارد دیده شود. ساخت کابینت های هایگلاس براق انتخابی عالی برای فضاهای کوچکتر آشپزخانه است. اگر رنگ تیره تری را در نظر بگیرید ، این بازتاب نور نیز مجاز است ، زیرا دیگر نیازی به نگرانی در مورد سایه جذب نور از اتاق خود ندارید.

High Gloss Kitchen Cabinets Pros and Cons

یکی دیگر از مزیت های بزرگ کابینت های هایگلاس تمیز کردن بسیار آسان آن است ، که همیشه صاحبان خانه با یک خانواده جوان برنده هستند. برای تمیز کردن نماهای کابینت از یک دستمال جادویی استفاده کنید زیرا آنها به راحتی ذرات گرد و غبارهایی را که روی سطح درها نشسته است ، جمع می کنند.

معایب کابینت هایگلاس

با توجه به اینکه کابینت هایی با سطح براق زیاد انعکاس نور زیادی دارند ، اثر انگشت ، خاک و خراش بسیار بیشتر از آنکه روی کابینت های مات یا نیمه براق باشد روی آنها قابل توجه است. (اما همانطور که اشاره کردم ، آنها تمیز کردن آنها بسیار آسان هستند ، بنابراین این ممکن است برای شما موضوعی نباشد.)

نقطه ضعف رنگ تیره هایگلاس در مقایسه با رنگ روشن هایگلاس این است که هرگونه نقص ریز روی سطح درها ، مانند خراش ها یا علائم انگشت ، بسیار برجسته تر از درب های روشن دیده ک اگر فرزندان خردسال دارید یا نگران نیاز به تمیز کردن جبهه های کابینت به طور منظم تر از آنچه دوست دارید ، می خواهید از رنگ های تیره تر جلوگیری کنید.

High Gloss Kitchen Cabinets Pros and Cons

نکات مهم کابینت هایگلاس

بازتاب نور در کابینت های براق در کابینت های بالاتر نسبت به زیر نیمکت های آشپزخانه بسیار مشهود است ، زیرا بیشتر در سطح چشم هستند.

اگر کابینت هایگلاس آشپزخانه خود را دوست دارید، اما نگران دیدن اثر انگشت هستید ، کابینت های بالایی خود را هایگلاس براق انتخاب کنید و برای کابینت های پایینی از نماهای مات یا یک براق نیمه براق استفاده کنید.

به همین ترتیب ، اگر دوست دارید رنگ تیره تری را در آشپزخانه خود بگنجانید ولی همچنین دوست دارید کابینت هایگلاس داشته باشید، مخلوط کردن آن را با یک رنگ روشن تر در نظر بگیرید. کابینت های رنگ تیره تر را در دیدرس قرار دهید که در دسترس انگشتان چسبناک قرار نگیرد (به خصوص اگر بچه دارید) و کابینت های سطح پایین را یک رنگ روشن تر نگه دارید ، که اثر انگشت را به راحتی نشان نمی دهد.

امیدواریم مقاله مزایا و معایب کابینت هایگلاس مورد توجه و استفاده شما قرار بگیرد

کابینت هایگلاس ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر تولید کننده تخصصی درب کابینت وکیوم با در اختیار داشتن بهترین ها در دکوراسیون آشپزخانه آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و خرید کابینت هایگلاس آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس برای قیمت دهی و طراحی نقشه کابینت هایگلاس آشپزخانه مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ سعید عبدی

۰۹۲۲۷۴۰۴۲۵۳ احسان عبدی

۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸ تلفن مجموعه ماهر

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *