ستون و سرستون کابینت آشپزخانه ممبران ماهر قیمت کابینت ممبران

آیا شما هم برای محاسبه قیمت کابینت ممبران آشپزخانه خود دچار سردرگمی هستید؟ آیا نمی دانید که کابینت کارها با چه معیار و سنجشی به شما قیمت می دهند؟ قیمت متری چیست و چگونه محاسبه می شود. در ادامه ما به شما نحوه محاسبه قیمت واقعی کابینت ممبران را آموزش می دهیم. این مقاله توسط کارشناسان صنایع چوب ماهر آماده سازی شده است. در ابتدا به تعریف کابینت ممبران و نکات مهم پیرامون آن می پردازیم.

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران نوعی از انواع سبک کابینتهای رایج در ایران است که دارای دربها و نماهای طرح دار است که با دستگاه سی ان سی منبت بروی آن ماشینکاری شده و سپس با دستگاه وکیوم ممبران نماها و دربها روکش می شوند. جنس این روکش ها از مواد PVC است. این نوع کابینت جذاب ترین نوع کابینت آشپزخانه در کشورمان هست.

معایب کابینت ممبران

در انتخاب کابینت ممبران باید به نکاتی توجه بکنید تا دچار ضرر و زیان مالی و روحی نشوید. کیفیت دربها و نماهای ممبران شدیدا به سه فاکتور چسب، روکش و مغز ام دی اف بستگی داره . که در این بین چسب آلمانی و روکش کره ای و مغز ام دی اف واناچای و سوماترا نشان دهنده کیفیت بالای دربها و نماهای ممبران وکیوم شده هستند که البته باز بر روی فاکتور چسب آلمانی تاکید بیشتری دارم. قید استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و ممبران های تولید شده ارزان قیمت را بزنید. چرا که نه ماندگاری دارند و نه ظاهر زیبا فقط پشیمانی و هزینه گزاف برایتان باقی خواهد ماند.

حال به موضوع اصلی مقاله که نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران است برگردیم.

قیمت متری کابینت چیست و چگونه محاسبه می شود؟

عرف قیمت دهی توسط کابینت کارها و مجموعه های دکوراسیون آشپزخانه برای همه انواع کابینت به صورت متر طول می باشد. از آنجایی که معمولا طول کابینت زمینی و هوایی یکسان نمی باشد ، کابینت هوایی را ۴۰ درصد از طول و کابینت زمینی را ۶۰ درصد از طول در نظر می گیرند. اکنون با مثالی ملموس قانون ۶۰-۴۰ را به شما توضیح می دهیم.

کابینت آشپزخانه ای شامل ۵ متر کابینت هوایی و ۳ متر کابینت زمینی است. برای محاسبه متراژ کل از فرمول زیر اقدام میکنیم:

طول متراژ کابینت = ( کابینت هوایی * ۰٫۴) +( کابینت زمینی * ۰٫۶)

(۳*۰٫۶)+(۵*۰٫۴)=۳٫۸ متر. یعنی کابینت شما ۳٫۸ متر است.

  • توجه داشته باشید که استاندارد کابینت هوایی ارتفاع ۷۰ و عمق ۳۵ سانتی متر است و استاندارد کابینت زمینی ارتفاع ۹۰ و عمق ۵۵ سانتی متر است.
  • تاج، پاخور و صفحه کابینت به همراه متراژ کابینت محاسبه می شود ولی بعضی نماها اضافه محاسبه می شوند. در ادامه نحوه محاسبه قیمت نماهای دیگر گفته خواهد شد.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران – نماهای دیگر :

  1. ممبران ویترینی کمدی: این نما به صورت از کف تا سقف و همجنین دو طرفه (دو نمای وکیوم دارد)است به همین دلیل طول آن دو برابر طول کابینت محاسبه می شود.
  2. نما ممبران یخچالی: قیمت نمای ممبران یخچالی همانند کابینت زمینی محاسبه می شود. و ۶۰ درصد از طول متراژ را شامل می شود.
  3. جزیره کابینت ممبران: محاسبه طول جزیره برابر یک واحد طول کابینت است. یعنی یک متر جزیره یک متر به طول کابینت اضافه می کند. البته با صفحه ساده. هزینه صفحه وکیوم شده جداگانه محاسبه می گردد.
  4. ستون های ممبرانی: ستوها که جزو لاینفک کابینت ممبران کلاسیک هستند. به صورت جداگانه و با قیمت وکیوم محاسبه می شوند. توجه داشته باشید که سر ستون های رنگ شده هزینه به مراتب بالاتری از سرستون های وکیوم شده دارند.

نکته مهم قیمت کابینت ممبران:

نکته ی دیگری که بسیار حائز اهمیت است مجموعه ای است که درب کابینت ممبران تاج، پاخور، زیر چراغی و همچنین نماها و ستونها ممبران در آنجا تولید می شود. چرا که مهمترین عامل تعیین کننده در کیفیت کابینت ممبران و ماندگار بودن کابینت ها است. صنایع چوب ماهر کلیه قطعات کابینت ممبران خود را در کارخانه خود تولید می کند. ضمانت کننده کیفیت کابینتهای ما استفاده از مواد اولیه با کیفیت و خارجی من جمله چسب آلمانی، روکش کره ای و ام دی اف واناچای است.
در مقاله بالا سعی کرده ایم تا حد توان نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران آشپزخانه را به شما آموزش دهیم.

برای فهمیدن قیمت درست حتما از چند کابینت کار خبره و مطمین دعوت کنید تا قیمت تمام شده را برای شما در بیاورند. خیلی به دنبال قیمت متری نباشید چراکه کسی که قیمت متری پایین می دهد جای دیگه جبران می کند. البته برای اطلاع شما باید عرض کنم که قیمت این کابینت با توجه به نوسان بازار در حال تغییر می باشد. البته نوع طرح و خواسته های مشتری در قیمت تمام شده موثر است.

قیمت کابینت ممبران

صنایع چوب ماهر

ما اعتماد را به شما هدیه می دهیم. مجموعه صنایع چوب ماهر با در اختیار داشتن بهترین ها در صنعت چوب آمادگی لازم برای تامین خواسته های شما در دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه را دارد. برای اعزام رایگان کارشناس چهت قیمت دهی و کشیدن نقشه کابینت ممبران آشپزخانه با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ مهندس عبدی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آدرس:

تهران شهرک صنعتی چهاردانگه – کارخانه تولید درب کابینت ممبران آشپزخانه صنایع چوب ماهر ۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *